dissabte, 23 de juliol del 2011

Laos.








23 Juliol 2011.
Be despres de 18 dies a Cambodia, entro a Laos, un gran cambi, aquet es un del paisos mes pobres del mon i es nota, a mi tothom em deia que a Cambodia la gent era collonuda, doncs, cadascu te la seva experiencia, no ho es tant, he tingut varis incidents, la gent a vegades le he trobat agressiva i que et vol fe la punyeta per els dichosos diners i aixo ha sigut mes de tres i quatre vegades, pero potser ho explicare en un altre dia.
Laos, li diria el pais de la calma, pero calma que ningu corre, al final ti has de acostumar i agafar el ritme, tot es a poc a poc, ja se que per fe 300 km. en diran que el bus triga 5 hores, si, la veritat son 8 hores o mes, el bus para a tot arreu, si un diu que pari aqui, aqui para, l,altre die, per exemple, para per dinar, i arranca despres de 20 minuts on habiem fet pipi i menjat algo, doncs no habiem fet mes de 200 metres i un diu que pari que alla baixa, pero, si va estar parat mitja hora i no podia fe 200 metres mentre la gent dinava !!! ... doncs es aixi, jo mo prenc amb plan de riure i es un xou.
Be, a la entrada de Laos es troba Si Phan Dong, es algo increible, mireu el riu Mekong te una emplada en aquet lloc de 14 km. i es formen unas illetes, li diuen les 4000 illes, en migth del riu que son una pasada. Jo vaig anar a una petite Don Dee que te uns 4 km. de llarg per 2 km. de ampla, aixo es vida, un paisatge espectacular, camps de arroz, porcs, bufalos, vacas, pollastres i gallines i tot lo que vulgeu, ostres. es un d' aquells paradissos que trobes de tant en tant. Alla vaig estar amb el Diego i la Gina i entre cigarros portuguessos i cervesa vam riure un bon rato,amb una paraula meravellos.
Despres anant tirant cap el nord, pots para on vulguis, tots els poblets al costat del riu son molt macus, el riu es vida, i no hi ha gaire turisme, els guiris normalment anem de la capital amb a avio cap Siam Reap, pero es recomanu que no es perdeu el sur de Laos, un pasote, per exemple vaig para a Taket i alla amb unes suises vam llogar un tuk.tuk i vam anar a veure unas coves que naveges per dintre en piragua que em semblaba que estaba al migth de una pelicula, meravellos, repeteixo el sur de Laos precios i no hi ha gairebe turisme.
Ara estic a Viantiane, la capital, en un hostalet, 12.5 dolars/dia al costat del riu, i es una ciutat interessant, no cap cose pero un parell de dies se hi pot estar/
Dita del dia " El sabio puede sentarse en un hormiguero, pero solo el necio se queda sentado en el " provervio chino.