dilluns, 8 d’agost del 2011

Laos - Luang Prabang













\

8 d' agost de 2011\
Despres de la capital Viantiane, bus i cap Vang Vieng, 8 horas de bus per una carretera bastant deficient. Aqui me he quedat 5 dies, el poble es macu pero la atraccio es el Tubbing, ostres qui va tindre la idea? realment es bone. Explico, pagas uns 5 euros i llogues un flotador de roda de camion d' aquells de abans que es portaba a la platge, et porten amb un tuk tuk uns 5 km. Mekong amunt i alla es posses dintre el flotador i comences a baixar per el riu arrastrat per la corrent, de pronte esta ple de bars que criden i et llancen una corda, si vols ti agafas i te estiren cap el bar i alla la primera arribada es un chupito i un cigarro portugues i musica i demes, es superdivertit i la gent acaba bastant contenta uns mes que l,altre. Vaig tenir sor de coneixer la Elena una noia que va marxar el octubre passat per esta un mes fora i porta deu messus tombant per Asia, i ella em va explicar com funcionaba el asunto, us creieu que el trajecte son unas dues o tres horas, doncs jo vaig comenzar a les 12 del migtdia i vaig acaba a les 8 del vespres, fosc i negre i content con un nem petit i a mes sort de uns nens que en van cridar sino em paso de la ciutat i m' en vaig riu aball. Aqui en vaig queda 5 dies per revifarme una mique.
Despres bus, unas 9 hores mes, la carretera una pasada, cada vegade es mes montanyos dons estem al nord de Laos i encara es veuen els desperfectes de esllavisades de terra i demes, i arribo a Luang Prabang, ostres sabeu allo que a vegades trobes un poble que et deixe bocabadat, doncs a mi m'ha passat amb Luang Prabang, quin poble mes macu, asequible no gaire grand, no hi ha casibe cotxes, tot son bicis i nens jugant per el carre, el Mekong impressionant, una pau que t' enganxa, monjos que al mati es possen en fila per demanar menjar, etc. jo en llevaba i anaba a correr cada mati i despres doncs simplement passejar i el ambient et va calant, fabulos, una ciutat que me la apunto de les meves favorites, recomable a tothom per coneixe, aqui en vaig quedar una setmana, pagaba 15 dolars en un hotelet al costat del riu force be.I d' aqui m' en vaig cap a Vietnan. Laos es un pais totalment recomable, la gent es superamable, no esta darrera teu tot el rato, no et vol enganyar, al fi i a la cap es un pais que es va obrir al turimes al 1999 i aquet encara no ha arribar a massificarse, de lo millor que he conegut al sud.est asiatic.
Dita del dia " Existen dos maneras de ser feliz en esta vida, una es hacerse el idiota y otra es serlo" Freud.

1 comentari:

Anònim ha dit...

However, just like clothing, jewelry colors must be tailored to the individual wearer to complement her natural
features best. The beads come in many different colors, sizes, materials, and even shapes (you'd think that all beads are cylinders, but you'd be surprised to find bead shaped like dragons).
Akoya pearl necklaces have then on become symbols
for beauty and elegance and one of the most popular pearls the world over.


Look at my web-site; earrings