diumenge, 21 de juny del 2009

Sidney (Australia)






Diumenge 21 de Juny de 2009.
Ahi vaig arriba a Sidney, amb una pluja que espantaba, pero els meus nous i grans amics, el Josep Royo i esposa, en van di que no era normal, que aqui el sol es lo mes comu, us possu una fotos de Sidney i dir.vos que la parella, que viu aqui desde fa varis anys, em portem a coneixer Sidney i avui hem dinat al barri xines de Sidney com uns reis, que bo que es tindre cicerones als paisos que no coneixes, ja anire explicant mes sobre Australia, avui els dos m,han donat un tou d,informacio que haig de mirar per veure on comensu.
Salut.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Pep!!!

Ara feia dies, que no et deia res,però si que segueixo el teu viatget ( per la cantonada) jajaja
Aquestes fotos son molt diferents de les que hem vist fins ara, son totes guapissimes. Quin avi tan simpatic que seràs i quantes aventures que podràs explicar.
Disfruta molt i sobre tot, Salut.
Un petonet
Assumpta Callau

Alicia ha dit...

Hola Pepitu,
cadi día algu em pregunta per tu, o em dona records per tu... donat per saludat i recordat!!
Suposo q t'hauras comprat ja un gorro i unes botes de pell de cocodril, no?? porta-me'ls de record!

kisses