dissabte, 21 de març del 2009

Honduras, islas de Bahia

Tegucigalpa.

Tela (Honduras) dissapte 21 de marc 2009.

Bon dia companys, continuo a la carretera, com us deia estaba a Leon (Nicaragua) amb una calor espantosa, vaig agafa el bus i cap la frontera per pasar cap a Honduras, unas quantes hores de bus doncs la carretera esta sense asfaltar, una frontera, una carretera que uneix dos paisos de pas, important per les comunicacions i sense asfaltar!!!imagineu-vos lo pobre del pais. Be arribo a la frontera i un metodo nou per pasar la frontera, vaig pasar la frontera en bicicleta, si com llegiu, el bus et deixa a 2 km. de la frontera, alla llogues una bici amb un sr. i cap la frontera, fas la paperassa, unas horetes, aqui ningu corre i un altre cop la bici i entres a Honduras on agafes un bus cap Tegucigalpa (Tegus per tothom aqui) i bus unas quantes hores mes. Aqui veiu una foto de Tegus, es una olla, al fondo la ciutat amb uns quands edificis moderns i per els voltans un tou de vivendes (barraques) bastant fetes pols i molts venedors als carrers, de totes formes me hi vaig quedar tres dies.
Despres de aqui cap el nort, bus fins La Ceiba, volia anar a aqueste ciutat doncs ell llibre que estic lleguint la accio es a La Ceiba i perque volia anar a las Islas de la Bahia a bucejar, si, si a bucejar, ja us explico.
Be, a la Ceiba, al hostal Rotterdam 2001 uns 12 dolars dia, basic, al costat del mar i ben situat, cada dia al mati a corre i despres a recorrer la ciutat, turistica, per gent de aqui solsament, molte salsa i fiesta els caps de setmana i com tot puesto turistic mes car. Un dia vaig agafar un bus i m.men vaig a Sambo Creek, un poble garifona, parlent una llengua propia, tothon es negre i la veritat que no gaire interessant.
Despres el diumenge vaig agafar el barco a Utila (Islas de la Bahia) que es la illa mes petite i no tant turistica, la altre es Roatan, mes gran i amb force turisme, doncs be, 90 minuts en barco (17 dolars) i arribo a Utila, dispossat a bucejar, aqui ve molte gent a fer.ho doncs es barat i hi ha un tou de escoles de dive, vaig sentir que unas 12 escoles. Doncs arribo jo i m´informo i es un pasote, t´ensenyen a bucejar i a fe un tou de coses, totes sote el aigua, al final vaig sortir amb el carnet Open Water Dive i are ja puc bucejar per tot el mon, la veritat es que esta be, per 270 dolars, tens 6 bucejus, el curs i el dormir durant 6 dies, molt baratu i la ambient es guai, tipu surf, molte musica (bone musica) cervessa, nenes, herbe i bon rotllo, el curs es intens i tens els primers dies que estudiar force i treuret un text final, pero despres be lo bo, el buceig per el aigua, vai arribar a 17,4 metres de fondaria, un coral molt macu, peixos, barracudas, alguna tortuga, molt macu i es una bone experiencia, alla vaig coneixer al Harry (Pamplona) i el Hut (Holanda) i vam fer bones migues, a mes de un tou de gent, ja us dic un ambient guai i relaxant. Aixi en vaig pasar el dia del meu sant per sote el aigua.
Despres barco i cap a Tela, on estic ara, ahir a la nit vaig arribar i estaba una mique cansat de menjar Baleadas (tipic de aqui, maiz amb frijoles, platan i lo que hi vulguis possar) menjar baratu perque es molt comu i volia menjar peix, vaig anar a un restaurant i vaig demanar una sopar de peix fete amb llet de coco, bonissim, que be vaig sopar.

Despres us possu unes fotos mes, donc no tinc bateria a la camera.

Frase del dia " El viajar es una droga, que como todas las drogas necesitas aumentar constantemente la dosis" John Dospassos.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola, hola
Ara si que t´envego molt i molt i et felicito perque t´has regalat un día de sant espléndit!!! t´ho mereixes !!
t´he dit mai que ets el meu heroi??? que bé m´ho paso llegin les teves experiencies.
Un petó


La de la carta