dimarts, 6 d’octubre del 2009

Lombok i Gili Islands (Indonesia)















Dimarts 6 d,Octubre de 2009.
Be, ara si que ho trobat un paradis d,aquells que trobes de tant en tant, i es diu Gili Islands, un pasote, una illa a 2 hores en barca de Lombok i que es trobe encara bastant verge, encara que esta cambiant rapidament, la illa es petite, a vegades te llum, no hi ha cotxes ni motos, nomes cidomos que son carros amb cavalls i bicicletas, no hi ha policia, unas postes de sol maquissimes, tothom va a un altre ritme, les noticies aqui arribem amb retras i a mes que importe lo que pase a la resta del mon ... aqui nomes hi ha pau. Vaig estar amb una familia estupenda, de origen tibeta, la senyora guapissima, pagaba 10 euros al dia amb esmorzar i amb un jardinet devant que merebellaba ... El dia a dia a Gili, em llevo a les 7 hores i vaig a correr, recorru tote la illa en 35 minuts, vora del mar, esmorzar, "sigarret" i a fer snorkelling, dinar al warung, siesta, un altre sigarret i a veure la posta de sol a la platge, despres sopar, unas xarradete a la vora del mar i un parell de cerveses i a dormir, ostres aixo es vida, aqui nomes tens un problema que costa sortir de la illa, no trobes el moment per marxar, et quedarias com em deia el meu "dealer" un any. No os hu perdeu, Indonesia es un estat meravellos, recomable vindra i coneixer aquet pais, amb el tipic pais musulma hospitalari fins a nivells inimaginables, a mes si ho ajuntes amb la sonrisa i amabilitat del Sud.est d,Asia, es de pebrots, nomes te un mal que el visat es per un mes i no el pots allargar, la unica manera es sortir de pais i torna a entrar per tindre un mes mes de visa.

Dita del dia " Algún dia en cualquier parte, en cualquier lugar indefectiblamente te encontrarás a mismo y esa, solo esa puede ser la hora más feliz o la más amarga de tus horas." Pablo Neruda.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola pepito, desde casa la montse i despres de un apat de nasus, et veiem que estás molt bé i tenim enveiga sana.
Petons i abraçades


Les precioses noies de calafell i del salus

Alicia ha dit...

Hola Pep!!!
ostres Pep... m'ho apunto a la meva llista de "llocs per visitar com a minim un cop a la vida"...
Quan val una caseta per aqui? mira-ho i l'agafem en multipropietat...
Molts petonets,

Esther Millas ha dit...

Hola Pep!!!
Sóc l'Esther, la noia amb la que vas coincidir al curs del disseny d'una web...
Fa molts dies volia contactar amb tu perque m'agradaria tornar-te el llibre.
Estic pensant en marxar a Indonesia o Malasia aquest proper Novembre. Si vols un dia fem un café i m'expliques una mica les teves aventures i concells...

Una abraçada,