dilluns, 14 de setembre del 2009

Malasya i Singapore

Dijous 17 de Septbre. de 2009.
Despres de arriba a Kuala Lumpur, on vam estar 3 nits, vam visitar la ciutat que no te res d'especial, nomes que es un "hub" per el sud.est asiatic (de aqui es el aeroport base de Air Asia per volar per tot el continent asiatic a uns preus increibles) i que te uns grans edificis que semblen competir per veure quin es mes alt, rumio que aquets asiatics estiguin com fen una cursa a veure qui fa el edifici mes macu, mes alt, mes rebuscat,etc. es com una mostra del poder economic del pais o de la marca o empresa que construeix el edifici, una cursa que no porta enlloc, pero en fi. Estabam allotjat a Buntig Place, al centre de la ciutat, al costat hi ha un carret tot ple de restaurants de peix que es menja a molt bon preu i que las taulas estant al migt del carrer i els camares et criden perque vaigis al seu local, em va fe recorda la Barcelona, Kuala Lumpur es Malasia i la moneda es el ringuin que equival a 5 a 1, respecte al euro, la vida no es cara, una miquete mes que Thailand pero mes barata que Hong Kong. Al quart die vam agafar un bus i fins a Malacca, 4 hores en bus, el bus a Malasia funciona perfecte, sobretot a la peninsula, no tant a Borneo i Sumatra on les carreteres estan mes malament. A Malacca es on vam pasar be, una ciutat petite i recomanable el restaurant Satoy Pala, una especie de "sirvase ud. mismo" pero amb pinxos, lo curios es que vam estar menjar uns pinxos que semblaban pollastre, bonissins i ja en portaben uns quands i en vaig a buscar mes, li pregunto a la camarera que ella aquella carn tan bone i en diu "frog" (granote), ostres, la sugestio, ja no em vam menjar mes ... i aixo que estaba molt bo al principi quand no sabiem lo que menjabem.
Despres vam agafar bus i fins a Singapore,(seu de Jetstar Asia una altre linea aerea "Low cost" baratisima) vam pasar la frontera amb el mateix bus que ens va esperar al altre costat i vam visitar la ciutat, una ciutat impressionant i ara estant preparant la proba de Formula 1 del final de mes, per lo que alguns carrers ja estaben tallats al transit, es vam allotjar a Litle India que es el lloc mes economic, pagabem 25 euros al dia tots dos i em va costar trobar aquet lloc doncs aqui es una miquete mes card. Singapore es la ciutat de les compres, tot es original (no falsificacions com per exemple a Bangkok o Hong Kong) i a meitat de preu que a casa nostre, tot son grans magatzems que es creun un amb el altre per passadisus subterranis i te un sistema de transport molt eficient i baratu, el metro et porta a tot arreu per meyns de migt euro, per exemple al aeroport o on vulguis per lo que no es dificil moures per la ciutat, i aquet diumenge el Kenneth ha tornat cap a casa, les obligacions el fan torna. Jo continuo "on the road" i ara estic a Bali, pero aixo ho explicare el proxim capitol, doncs aqui la conexio es molt lenta y dificil, les fotos queden per el proxim dia.
Dita del dia "Nunca andes con el camino trazado, pues eso solo te lleva a donde ya fueron otros." A.Graham Bell.

Anònim ha dit...

Hola!!!
Ja tornes esta solet!!!!
Jo m'he passat l'estiu treballant com un negre, però cada setmana mirant el teu bloc, ara estic feta pols i encara et tinc mes enveja que quant vares marxar!!!!!!
Segueix passant-ho bé, una abraçada.
Sussi
Molts records del Jaume

Alicia ha dit...

Hola superPep!!!
mmmm granotes...hi ha una dita que diu "sino quieres saber, no preguntes"...
Segur q trobes a faltar ara molt al menut! però la vida te aixó, moments molts bons i d'altres q no ho son tant... però que ens fan valorar encara més els primers, no?
S'ha de gaudir cada moment al màxim, i tu ets tot un mestre en aixó.
Així q ànims en aquesta nova etapa del viatge!
Molts petonets!!!

Anònim ha dit...

El "peque" ha tornat alucinat i molt,i molt content de tot el que vau compartir. Vaig sentir una mica ( o molta ) enveiga, pero estic molt contenta de que cada dia que vius sigui diferent. Segueix difrutant cada segon.