diumenge, 16 d’agost del 2009

Bangkok, Chiang Mai, Ko Chan

Diumenge 16 d,agost de 2009.
Ostres, Aixo es Vida, en 10 dies hem fet un treking a Chiang Mai, hem vist serpents, tigres, hem pujat amb elefant, hem fet bamboo.rafting, em vist Muay.tay i are estem a Ko Chang a una ille paradisica dormint a un bungalow per 3 euros cada un devant el mar AIXO ES EL PARADIS !!! Tenim tambe amb nossaltres el Carles un amic del Kenneth que ens acompanyara uns dies, molt bon xaval.
Be, despres de Bangkok hem agafat un tren terriblemt dur 14 hores fins Chiang Mai on vam fe un treking de 2 dies precios visitant varis pobles, a la tornada per una descordinacio meva de horari vam perdre el tren pero ho van solucionar amb un bus que va resultar molt curios i una bona aventura que va durar umas 10 hores, al arribar vam anar al aeroport a buscar el Carles que se ha ajuntad amb nossaltres.
Ens em allotjar al famos Khao Sant Road, famos carrer ple de motxiles de tot el mon i hem visitat unes altres parts de Bang.kok. Vam anar a la embaixade espanyola per sol.lucionar la caducitat del pasaport del Kenneth i ens diuen que en 5 dies tindrem un nou pasaport, lo que va costa trobar la embaxaida, i ahir vam agafar un bus i barca fin Ko Chan una illa al Golf de Thailandia on en conegut uns personatges ben curiosos, com el Jose un de l,Hospitalet i el Oscar un noi de Barna. que fa cinc anys que viuen aqui, un amb els seus negociets i el altre de uns lloguers que cobra a Barna. i que aqui li permeten viure com un rei, ahi el vespre en companye de una altre gent com veure a les fotos vam fe una feste que deu nido, riure i mes riure, a mes que els dos barcelonins en donen una bone informacio de la vida local de aqui. Ko Chan es una illa de uns 12 km. de llarg encara no gaire explotada per el turisme i que resulte de lo mes bo per relaxar.se o si vols marxa tambe en tens, esten a una platge mes tranquile i lo primer que veus quand et lleves es el mar, un pasote. Realment Thailandia es un pais per coneixer amb tranquilitat te una gran quantitat de llocs per coneixer que encara no estan explotats excesivament per el turisme i una gent superamable, lo que si has de negociar i renogociar tots els preus doncs aqui nossaltres som uns "farangs" (extrangers) i som una important fons d,ingres per molte gent que viu del turisme.

Dita del diua "No money no honey, no funny no baby, no baby no problem" Chang, jove de 25 anys guia thai.

SaNdRa ha dit...

M'he emocionat i tot!, veient les fotos i llegint-te...
Quant me n'alegro!!!
Molts, molts, molts petons!!!

Anònim ha dit...

Monissim l´estampat del bus, aquest any es portará molt i les "bestioletes" deu n´hi dó, no?
En fí, que esteu genials i que continui aixi.
Una abraçada enoooooorme!!!!!

Mercè

Anònim ha dit...

Tot es magnific i preciós, pero.... hem sobra aixó tan llarg i que hem fa un fástic horrorós... es diu sep !!! aaaahhhhhh!!!!
Hem fa molta gràcia vèuros a pare i fill junts en l'aventura.... disfruteu moltissim. una abraçada.
Puri.

Eieieieieii Willy Fox!!!
Aqui la teva cunyadeta petita, seguin-te, la gent no paran de preguntar-me per tu i de lo be que els tens posats, jajajaaaa !!!
Pero també cal a dir que tothom t'enveja de l'aventura que acavas de iniciar... es que ets genial!!!
vinga willy fox !!! recorda... disfuta al máxim, que sé que ho farás i obre el ulls, ja m'entens.
Una abraçada molt forta dels teus nebots el sergi i la Carla i per suposat del Ricard i meva. Muaaaa!!

Anònim ha dit...

Eiiiiii,hola, hola, aqui la teva cunyadeta mitjana, renoi quina pau teniu a las fotos, tot i que la meva máquina no fa els ulls vermells con la vostra, je, je, je,. Allo llarg de la foto que el Kenneth es mira de reull, es un pel fastigosset, ja sabeu que no m´agradan gaira aquets animalons, pero el tigre y el elefant si us i cap els podeu portar a la moxileta . Una abraçada molt y molt forta i un petonas muuuuuuuua.

Meri......lu

Lurdes ha dit...

Que guapos que esteu pare i fill viatjant pel món!!!
Jo per fí me'n vaig del 13 d'octubre al 10 de novembre a Ghana, si se t'acut canviar de continent allà t'estaré esperan per ensenyar-te com venen els fills al món a l'Àfrica, estic molt il.lussionada!!
Crec que no entrava en els teus plana Àfrica, però, quí sap!!!