diumenge, 12 de juliol del 2009

Costa Est Australia



Koalas.
El bus que em porta.
Diumenge 12 de juliol 2009.
Despres de correr a Surfers Paradise, aqueste setmana he continuat per la costa Est cap Cairns, parant a Hervey Bay, Brisbane, Rockhamton i ara acabo de arriba a Airle Beach. La veritat que ha sigut una setmana sense novetats, malt temps, engostipat i lo que he anant visitant no millore lo anterior, molt turistic, Brisbane es maque pero plovia i lo demes continua la mateixa tonica, sembla que vaig tirant cap el nord el temps va cambiant i fa mes bo, ja era hora, no m,agrade el fred per viatjar. Tot aquesta part del pais es la mes poblade i tens una multitud de coses per fer, pero clar la targete treu fum, i a mes trobo un turisme molt jovenet, quasibe canalla, als paisos anglosaxons es normal que la gent s,agafi un temps i conegui el mon i Australia es un desti per ells imprescindible. Em de tenir en conte que Australia es mes grand que tot Europa i te nomes 20 millions de habitans, aixo si es viu molt be, pero torno a repetir que tot esta molt controlat, es un pais que te una clara dependencia britanica i ja sabem com las gasten els del U.K., em sembla que van conquista aquestes terres de diferente manera que ha vant fe els espanyols, portuguesos o demes, ells no en vas pas creua amb la gent aborigen del pais, es aixo es molt tipic britanic, i han fet un pais que semble que estiguis a la seva casa, aixo em fa pensar que altres llocs colonitzats per altres paisos, aquest si que es van creua amb la gent del pais donant una nova generacio de gent de entremesclada, aqui aixo no va pasar i veus els pobres aborigens, que es una de las civilitzacions mes antigues de la terre i mes desconeguda a la vegade, tots fets pols, la majoria tenent una subvencio del govern i son en un gran tant per cente alcolics, la veritat que fa pena, aqui no els tenent per res.
Dita del dia "La verdadera sabudiria esta en reconocer la propia ignorancia" Socrates.

5 comentaris:

Anna ha dit...

Molts records des de Vilanova.
Una ABRAÇADA.
Anna

Alicia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Alicia ha dit...

Hola Pep!!!
aixo sembla massa "europeizat"... haurem de canviar d'aires aviat!
Es possible que a partir d'ara rebis mooolts mails de l'Anna... es que te molt de temps lliure per una temporadeta, ja t'explicarà...
Petonets i Carpe Diem!!!

Anònim ha dit...

Petonets i abraçades !!!!!



La de la carta

Adrià i Jordi ha dit...

Hola Pep! Una forta abraçada d tots dos, sovint mirem x on pares... la veritat t'ho has montat molt b.
Ens hem afegit al blog, fa temps ke ho volíem fer... i tot arriba!

M'agradat (jordi) molt poder veure els paisatges d Nova Zelanda, és el tipus de paisatge idil.lic que em pren el cor, se que algun dia hi aniré. No perdo l'esperança des ke estudiava turisme, quan vaig fer el treball de geo de final 3er curs de NZ que no m'ho puc treure del cap...
Et desitgem tot el millor!!!